⚡ EXCLUSIEVE WEBDEAL ⚡ Ontvang 20% EXTRA KORTING bij aankoop van 2 artikelen of meer dankzij de voordeelcode 61581.

Veelgestelde vragen


Atlas For Men-account

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? Plus

Bent u verhuisd of heeft u een ander telefoonnummer? U kunt uw gegevens op 2 manieren wijzigen:

- Zodra u bent ingelogd op uw webaccount, gaat u naar de rubriek “Mijn gegevens" waar u uw adres en andere persoonsgegevens kunt wijzigen.

- Tijdens het plaatsen van een bestelling kunt u uw bezorgadres wijzigen in stap 2 "Kies uw bezorgwijze".

Ik kan niet inloggen op mijn account, wat moet ik doen? Plus

Controleer eerst of uw e-mailadres om in te loggen juist is. Doe hetzelfde voor uw wachtwoord. Als u uw wachtwoord niet meer weet, klik dan op "Wachtwoord vergeten". U ontvangt automatisch een e-mail waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier, of via het chatvenster dat rechtsonder in uw scherm verschijnt.

Ik heb al eens besteld uit de catalogus, maar nog nooit op de website. Hoe kan ik een webaccount aanmaken? Plus

Klik rechts bovenaan de pagina op het pictogram "Mijn account" en vervolgens op "Account aanmaken". U komt terecht op het registratieformulier. Bovenaan het formulier staan 2 vragen, waarvan de tweede u zal verwijzen naar de optie om een account aan te maken als u al eens heeft besteld uit de catalogus, maar nog nooit op de website. Door op deze optie te klikken, verschijnt een extra veld waarin u uw klantnummer en achternaam kunt invoeren. Uw klantnummer vindt u op een bestelbon of een factuur.

Bestellingen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? Plus

U kunt de status van uw bestelling en uw pakket volgen in de rubriek “Mijn bestellingen”. U heeft toegang tot deze rubriek zodra u bent ingelogd op uw webaccount. U ontvangt ook een e-mail met een Track & Trace code zodra uw pakket is verzonden.

Als de bestelling eenmaal is geplaatst, kan ik deze dan nog wijzigen? Plus

Als de bestelling al in voorbereiding is, kan deze niet meer worden gewijzigd. Heeft u de verkeerde maat besteld, of ontbreekt er een artikel? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de chat of via het telefoonnummer 085 560 51 05 (Nederland) of 078 790 095 (België), zodat we ervoor kunnen zorgen dat u alsnog zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. We zullen u direct informeren over de status van uw bestelling.

Levering van een bestelling

Wat zijn de bezorgopties? Plus

In Nederland kunt u kiezen uit een standaard levering aan huis door DHL, of een levering aan een DHL Servicepunt bij u in de buurt.

In België worden de pakketten bezorgd door Bpost, helaas is het nog niet mogelijk om uw pakket zelf op te halen op een ophaalpunt.

Klik hier voor alle informatie over onze bezorgservice

Wat is de gemiddelde levertijd? Plus

Uw bestelling wordt binnen 5 tot 7 werkdagen bij u thuisbezorgd, mits de artikelen op voorraad zijn. Het duurt 1 tot 2 werkdagen om uw pakket voor te bereiden. De transittijd van ons Internationale depot naar Nederland en België is gemiddeld 4 dagen. Zodra uw pakket is aangekomen in het land van bestemming, wordt het doorgaans binnen 24-48 uur bezorgd.

Klik hier voor alle informatie over onze bezorgservice

Hoe kan ik profiteren van een gratis levering? Plus

Voor een standaard levering in Nederland factureren we € 4,95 en in België € 4,90.
Wanneer u een voordeelcode heeft die recht geeft op een gratis levering, dient u deze in te voeren in het winkelmandje en vervolgens op OK te klikken om de code toe te passen. Let goed op de geldigheidsdatum van de code en het minimum vereiste bestelbedrag.
Heeft u geen voordeelcode, schrijf u dan gerust in voor onze nieuwsbrief. Hierin vindt u regelmatig exclusieve webdeals met voordeelcodes voor extra kortingen, cadeaus of een gratis levering.

Ik heb een Track & Trace ontvangen, maar de status van mijn pakket blijft onveranderd! Plus

Zodra uw pakket ons internationaal magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code. Op dat moment is het pakket aangemeld bij DHL/Bpost, maar nog niet in hun handen. De transporttijd is ongeveer 72 uur, in het weekend wordt het transport onderbroken. De status van uw pakket verandert op het moment dat uw pakket is aangekomen in het land van bestemming en wordt overgedragen aan DHL/Bpost. Uw pakket wordt gescand in het sorteercentrum en er wordt een indicatie toegevoegd voor het bezorgmoment. De vervoerder informeert u verder per e-mail als uw pakket onderweg is, afgeleverd is of niet bezorgd is kunnen worden. Houdt uw Track & Trace daarom goed in de gaten.

Betalen op de website

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen? Plus

Op de website van Atlas For Men kunt u betalen met:

- iDEAL of BANCONTACT via uw mobiel bankieren app, een kaartlezer of een digipas;

- CREDITCARD (Visa of Mastercard) met een extra verificatie via sms of uw Mobiel Bankieren App, de zogenoemde 3D Secure authenticatie;

- PAYPAL: eenvoudig betalen zonder uw creditcardgegevens in te hoeven voeren. Hiervoor heeft u een Paypal-account nodig en hoeft u enkel uw e-mailadres en wachtwoord in te voeren van dit account.

Het lukt niet om te betalen met mijn Creditcard, wat moet ik doen? Plus

U kunt enkel betalen met een Visa of Mastercard, het is niet mogelijk om met American Express te betalen.

Controleer of de door u ingevoerde cijfers correct zijn (kaartnummer, vervaldatum en verificatiecode).

Klikt op "Volgende" om verder te gaan met de betaling. U ontvangt een melding van uw Mobiel Bankieren App om de transactie te bevestigen middels authenticatie via een code, vingerafdruk of gezichtsherkenning. Indien u geen melding ontvangt, kunt u zelf de Mobiel Bankieren App van uw bank openen om de transactie te bevestigen.

Zodra de betaling is voldaan, wordt u automatisch teruggeleid naar de website van Atlas For Men.

Klik hier voor alle informatie over onze betaalopties

Als het dan nog steeds niet lukt om met Creditcard te betalen, nodigen wij u uit om een andere betaaloptie te kiezen. U kunt ook telefonisch bestellen of onze online adviseurs contacteren via de chat*
* De chat is enkel beschikbaar als er een online adviseur online en beschikbaar is, het chatvenster verschijnt in dat geval recht onderin het scherm.

Het lukt niet om te betalen met Paypal, wat moet ik doen? Plus

Om te kunnen betalen met Paypal heeft u een Paypal-account nodig. Indien u een foutmelding krijgt, controleer dan eerst of het e-mailadres en het wachtwoord om in te kunnen loggen op uw Paypal-account juist zijn.

Als het dan nog steeds niet lukt om met Paypal te betalen, nodigen wij u uit om een andere betaaloptie te kiezen. U kunt ook telefonisch bestellen of onze online adviseurs contacteren via de chat*
*De chat is enkel beschikbaar als er een online adviseur online en beschikbaar is, het chatvenster verschijnt in dat geval recht onderin het scherm.

Kan ik ook achteraf betalen? Plus

Het is op dit moment nog niet mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen bij een online bestelling. U kunt betalen met iDeal, Bancontact, Paypal of Creditcard. Binnenkort zal deze optie er wel komen voor onze vaste klanten.

Ruilen en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen? Plus

Bij Atlas For Men heeft u 60 dagen bedenktijd, en dus 60 dagen de tijd om uw bestelling retour te sturen. Wij nodigen u uit om de instructies te volgen die u vindt op de achterkant van uw factuur of op onze website.

Klik hier voor alle informatie over ruilen en retourneren

Hoe kan ik een artikel omruilen voor een andere maat? Plus

Is uw kleding een maatje te klein of te groot? Dat is geen probleem! Om u zo snel mogelijk een andere maat te kunnen toesturen, nodigen wij u uit contact met ons op te nemen via de chat of via het telefoonnummer 085 560 51 05 (Nederland) of 078 790 095 (België). Zo hoeft u niet te wachten totdat de retourzending bij ons binnen is gekomen. Gelieve geen omruiling te noteren op de retourbon.

Klik hier voor alle informatie over ruilen en retourneren

Er is iets mis met mijn bestelling, wat moet ik doen? Plus

Heeft u een beschadigd of een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice alvorens een artikel terug te sturen. Zo kunnen wij samen met u kijken naar de beste oplossing en voorkomen we onnodige retourzendingen.

Is mijn retourpakket al aangekomen? Plus

Het kan tot 3 weken duren voordat uw retourzending is verwerkt.

Het kan zijn dat uw Track&Trace aangeeft dat het pakket reeds is afgeleverd, echter is het retouradres niet de locatie waar uw retourzending wordt verwerkt. Het retourpakket komt eerst aan in het sorteercentrum van DHL in Utrecht of van Bpost in Charleroi, van waaruit het via een andere vervoerder naar ons depot in het buitenland worden gebracht. Zodra uw retourzending is verwerkt, wordt de terugbetaling binnen de wettelijke termijn van 14 dagen voldaan en ontvangt u een bevestiging per e-mail van uw terugbetaling (indien uw e-mailadres bij ons bekend is).

Voordeelcodes

Wat is een voordeelcode en waar wordt het voor gebruikt? Plus

Voordeelcodes zijn 5-cijferige codes waarmee u kunt profiteren van extra kortingen, een gratis levering van uw bestelling of een exclusief cadeau. Bent u geabonneerd op de Atlas For Men-catalogus, dan vindt u een unieke voordeelcode op uw bestelbon. Ontvangt u onze nieuwsbrieven, dan ontvangt u regelmatig een nieuwsbrief met een voordeelcode.

Als u een voordeelcode heeft, kunt u deze in uw winkelmandje invoeren. Klik vervolgens op OK om de code toe te passen, u ziet het cadeau of de korting direct verschijnen. Let goed op de geldigheidsdatum van de code en het minimum vereiste bestelbedrag. U kunt slecht één voordeelcode per bestelling invoeren, het is dus niet mogelijk om voordeelcodes te combineren.

Hoe kan ik een voordeelcode krijgen? Plus

U kunt een voordeelcode kiezen uit de lijst die te vinden is op onze website: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/atlas-for-men/voordeelcodes.aspx

En als u dat nog niet heeft gedaan, kunt u zich ook aanmelden voor onze nieuwsbrief waar u wekelijks op de hoogte wordt gehouden van onze nieuwste collecties en exclusieve webdeals met voordeelcodes voor extra kortingen, cadeaus of gratis verzending.

Contact

Hoe kan ik mij abonneren op de Atlas For Men-catalogus? Plus

Wat leuk dat u onze catalogus wilt ontvangen! U kunt ons een verzoek sturen via het Contactformulier op onze website of bellen naar 085 560 51 05 (Nederland) of 078 790 095 (België), hier zijn géén extra kosten aan verbonden

Zodra u staat ingeschreven voor onze catalogus, kunt u de eerste catalogus verwachten binnen 3 tot 5 weken. Daarna ontvangt u maandelijks de catalogus.

Ik wil de Atlas For Men-catalogus niet meer ontvangen, hoe kan ik mij uitschrijven? Plus

Hoewel deze beslissing erg spijtig is, nodigen wij u uit een verzoek te sturen via het Contactformulier op onze website of ons te bellen op het nummer 085 560 51 05 (Nederland) of 078 790 095 (België), hier zijn géén extra kosten aan verbonden

Onze catalogi worden ruim van tevoren gedrukt, hierdoor is het mogelijk dat u er nog 1 à 2 ontvangt nadat u bent uitgeschreven. Ik hoop dat u daar begrip voor heeft.

Hoe kan ik de klantenservice van Atlas For Men bereiken? Plus

Klantenservice Nederland

Postadres
Klantenservice Atlas For Men
Postbus 9
3800 AA Amersfoort

Telefoon
Bestellijn: 0900 38 40 140 (€ 0,60/gesprek)
Aftersales: 085 560 51 05 (géén extra kosten/minuut)

E-mail
Via het Contactformulier

De Nederlandse klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 19:00 uur, en zaterdag van 9:00 tot 16:00 uur.

Klantenservice België

Postadres
Klantenservice Atlas For Men
Postbus 10021
1030 Brussel

Telefoon
Bestellijn: 070 358 408 (€ 0,30/minuut)
Aftersales: 078 790 095 (géén extra kosten/minuut)

E-mail
Via het Contactformulier

De Belgische klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 19:00 uur, en zaterdag van 9:00 tot 16:00 uur.

    Kies uw maat